Lyftkran, någon?

Hoppstyrkebana à la Ass-tränaren. Ungefär hur jobbigt låter det på en skala? Lagkamraterna har åmat sig något alldeles hiskeligt de gånger den genomförts. Själv har jag varit tvungen att inställa mig på haket aka Auschwitz vid samtliga dessa tillfällen. Ikväll fick jag dock vara med och leka.  Trodde det skulle bli piece of cake.

Herre min skapare.

Ass-tränaren kan numera titulera sig ass-tränare i dubbel bemärkelse. Hur det kommer kännas de kommande dagarna i gump och lår vill jag inte ens tänka på. En lyftkran hade kunnat vara något kanske.

Jag som, liksom ytterligare ett gäng i laget, har lovat denne ass-tränare att stå till tjänst med flytthjälp imorgon kväll efter kneget. Det vete gudarna hur detta ska gå.


Återigen inbjöds rödrävar att joina att svettas med oss. De hade viktigare saker för sig. Tatuering samt tatueringsbevakning. Det får man faktiskt lov att förstå. Giltigt skäl, helt klart.

-Vi var faktiskt ute och sprang efteråt.

Klart de gjorde. 

Återigen sparkade IBF Göteborg boll medan vi pinade oss själva.

.. .. ..

En av mina lagkamrater har varit med i singelklubben en längre tid nu. Ibland har hon varit hon lite bitter över detta. Särskilt när hon har behövt skjuts någonstans eller när hon har monterat upp diverse möblemang i lyan. Att en sådan hyvens tjej inte fiskats upp av någon hane ännu har länge varit en gåta för mig. Jag menar, hon är ett kap.

Men nu har det hänt. Nu har hon hittat honom.
The one. Jag är glad för din skull, Jonna!

.. .. ..


Auschwitz, by the way, is killing me.

Kommentarer
Postat av: Gäääfet

Här var det livat... långpanna ofta nu lr ;P

2008-07-15 @ 07:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback