Party party

Släktens nästa hopp firade sin bemärkelsedag under gårdagen. Hade tänkt köpa en hel fotbollsmundering och kanske en plats i Göteborgs förnämaste fotbollsskola. Men jag har hört en massa nonsenssnack om att man inte ska påverka barn för mycket, att de ska få välja själva och så vidare. Så det fick bli en tramsig vattenleksak som dock barnet uppskattade väldigt mycket.

Tack och lov finns det andra som tar på sig ansvaret att, med små finurliga knep, leda sitt barn in på rätt spår här i livet.






Quite a cake!


Det kan bara inte gå dåligt för den här killen.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nu har jag hittat den, tårtan jag suktat över i flera månader, GE MIG, VILL HA, CRAVING!!!!!!!

Postat av: Strellan

Vad betyder tappet av kapten Carolina Björkner för er del kommande säsong?

2008-07-01 @ 22:52:01
URL: http://innebandy.blogg.se/
Postat av: Gäääfet

men va f-n grettan!



nytt nytt nytt ;)

2008-07-04 @ 10:05:45
Postat av: Simon

Grettan tjejen vart e du när vi behöver dig;)fest hos mig å du e inte här, då får jag ju inte se dig å cake kör värsta dansen....haha...sjukt kul=)Du midsommar e svårslagen;)

2008-07-04 @ 19:46:16
Postat av: Anton Czitrom

Bra blogg !

2008-07-06 @ 12:51:21
URL: http://czitromdenmindreavdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback