Speed-släktkalas

Var ändå inte farligt övertänd inför Ryssland - Spanien.

Visst, man är inte nöjd med att få 4-1 i nyllet men bar ändå tröjan med stor stolthet under gårdagsaftonen. Mina mannar ville framåt. De ville skapa. Sedan att de läckte som ena jävla såll, men jag förlåter dem. Grekland nästa, borde kunna gå. Kom igen nu, RASIJA.

Var sedan nära att slumra till mitt i hamburgertallriken när plötsligt den där långsnokade Rosengårdssonen gjorde något så där magiskt som bara han kan. Den projektilen kan han arkivera i sin personliga bank och plocka fram till alldeles särskilt speciella stunder. Fy fan vilken pärla. Ungefär som Hanssons.. eh..

.. .. ..

Upp till mina gamla hoods i Kungälv ikväll för lite härliga backintervaller. Blev ju en släktträff där på ungefär två sekunder när jag hann vinka till bandybrodern i spåret. Kan inte tänka mig att deras försäsong är i närheten av nådig nu när de ska hävda sig i elitserien. Kul att ses ändå.

Har oräkneliga gånger dumförklarat sådana som kubbar tills de kräks. Har varit stolt över att jag sitter inne på en spärr som får mig att stanna/ge upp innan jag är där. Ikväll mådde jag illa efter träningen. Spärren, vad sysslar du med? Svik mig för fan inte nu!

.. .. ..

Är lite stolt för att vara svensk ikväll. Sitter och insuper ett av Björn och Bennys magiska verk. Magiskt är sannerligen ordet.

Helen Sjöholm - Du måste finnas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback