Sedan sist

Täby har knappat in på Strovreta. Ramsin + slutspel = sant. Måtte Hagberg bli fit snart igen, Täby blir så mycket mer sevärda med den mannen på banan.

Dalen gjorde hundramilsresande rävar till åtlöje på hemmaplan. Gillar Dalen men när jag tidigar under dagen knatade förbi Liseberg slogs jag av att morgondagens match kan vara den sista som spelas där för säsongen. Borde självfallet vara på plats vid detta kanske sista innebandyhappening inkluderande män men nu vankas en grandios familjefest up-north samtidigt. Om familjen kunde checka ib-agendan innan planeringen sätts igång. Nåja.

Var två millimeter från att åka på en snyting efter att jag vid ställningen 3-0 till Balrog avrått någon från att spela på Warbergseger. Underdog- och sensationslovern i mig ville väl ha en skräll så innerligt att hon faktiskt trodde på det. Förlåt då för helvete. För övrigt verkar live-betting vara grymt. Borde börja.

Partille-Tygriket började just. Sani har redan spräckt nollan. Om hon dessutom kunde ge fan i att spräcka sin fotbollskarriär i Mossens BK så kanske jag hade vågat mig på ett appearance? Kom igen nu för katten Klinga. Jajemen där kom även tvåan från Maggs. Vad gör jag hemma? Borde vara och kolla.

Nä om jag tänker efter borde jag verkligen vara i Ale Gymnasium. Men...

SMS1: Tjena hur gick dejten? Ska du träna idag?
svar: Den gick bra! Jag är kär! :-) han är så jävla snygg. Nä jag ska inte träna, jag jobbar. Sorry.

Jodå så att. Lyx-skjutsen körd och tapp i ens singel-entourage. Förbannat. Går vidare till första back-up.

SMS2: Tja, kan jag åka med dig idag? Johanna
svar: det hade du jättegärna fått göra men jag ligger på stranden i lanzarote och dricker sangria.

Ok that's it! Mysig hemmakväll ikväll.

Fröken skolkar. Snyggt.

.. .. ..

Perelli glittrade, glimmade, showade och gnolade sig till Belgrad. Sällan har ett schlagerslutspel haft så tafflig bevakning av undertecknad. Oförklarligt och helt klart skärpning till kommande år. Med tanke på vad som sipprade ner i strupen i lördags kväll är man väl kanske inte heller helt rätt person att gå in och göra den mest klockrena analysen men någonstans i dimman vill jag minnas att jag önskade Skåne till Danmark, BWO-Martin till chattan, kroppsbyte på mig och Perelli och en packe snusnäsdukar till Sanna. Känslosamt - javisst, men även med ett något suddigt seende öga kändes det som att de där tårarna var lite over-kill.

Idol-Måns och A-teens-Marie.
Idol-Amanda och Idol-Daniel.

Där ja. Frånsett det förbannade tomtevädret som också kallas snö verkar våren vara på väg.

Jag hatar snö. Djupt och innerligt. Från botten av mitt hjärta.

Sa jag att jag ska till Sälen om två veckor?

Nä inte för snöns skull.


.. .. ..

In på IDA och ser att någon Anna Bredin i Tygriket turat in en strumprullare. Kom igen nu PIB.

Kommentarer
Postat av: Magg

Tja, det gick ju ganska bra ändå! ;)

2008-03-20 @ 09:58:37
Postat av: Johanna

Såg det! Gött Maggs! si jo frajdej ekst wik?:)

2008-03-20 @ 12:04:20
Postat av: Maggsie

åff kås jo si mi (änd maj bätter haf) thän! najs itt shold bi! :)

2008-03-20 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback