Baccara

Oooh yes Sir, I can boogie. But I need a certain song.

Fantastisk bit, fantastiskt exotisk accent.

Har drivit omkring förhållandevis planlöst och väntat på att uppsatsen skulle komma igång att skriva sig av sig själv men den lilla hyndan har tvärvägrat. Så jag insåg att det var så illa tvunget att anstränga sig en smula och det var sannerligen ingen enkel match att slita ut tummen.

En av mina lärare sa på en härligt avslappnad utomhuslektion "Ne soyez pas découragées si vous n'avez pas encore commencé!"  alltså att vi inte skulle tappa hoppet om arbetet ännu inte kommit igång. Hon uppmanade oss att gå ut i solen, njuta av vädret, bada och dra ut på picknick istället för att sitta hemma med skrivkramp. Det var the certain song jag behövde för att påbörja min boogie. Har på ett fåtal dagar jammat loss en tredjedel av arbetet till kvantiteten sett.

Merci beaucoup, Marie-Rose!

.. .. ..


Vänta här nu. Diddi till Rönnby och Västerås!? I'm chocked.

.. .. ..

Visste väl att det skulle lossna för vår stjärna i Poland! 3+1, i och för sig vid seger med 22-0 men ändå.

.. .. ..

Skrattar lika mycket varenda gång jag loggar in på Facebook och ser vilka folks som jag enligt dem "may know". Inte mycket innebandyansikten där ändå.

Henrik Delborn
Amanda Wendelstig
Ina Rhöös
Martin Ström
Hermine Dahlerus
Joel Ljungberg
Erika Tjusberg
Matilda Holmbom
Frida Lindberg
Camilla Granelid

.. .. ..

Nähe, lazy-ass. Dags att röra på fläsket innan solen letar sig högst upp på himlen och gör det hela tretusen resor värre.


Kommentarer
Postat av: ann

jag har för mig att du hade sjukt många vänner på fejjan förut....har du tagit bort ett gäng eller?

har du förresten accepterat dessa innebandyansikten?

2008-05-11 @ 14:52:29
Postat av: Johanna

Jag har nog aldrig tagit bort några vänner på facet. Nä, aldrig faktiskt.

Hehe.. nä.. det var ju bara förslag på vilka facet tyckte jag skulle adda.

2008-05-11 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback