Rebecka

Strax bär det av till en översättningstentamen. Låt oss hoppas att det är mitt allra sista appearance i skrivsalen på Victoriagatan.

Tydligen blev man beordrad att dyka upp "så tidigt som möjligt" på haket efter tentan idag. Ja för tydligen samlas alla Göteborgs idioter plus "några" till för att stånka sig runt staden på en liten slinga på 2,2 mil. 22 kilometer. 22 000 meter. 22 000 jävla meter. Själv känner jag att det ska bli jobbigt att stå/gå i en 10-12 timmar imorgon, men det är kanske bara jag. Hur som haver, det förväntas bli liv och rörelse nere på stan, så även på haket. They need me.

.. .. ..

Jaa God Damn it, Pixbojunisarna är jättejättejätteduktiga. Har jag sagt att "pixboskandalen" är deras fel? I så fall måste jag ha fått något väldigt starkt i mig vid det tillfället för det tycker jag verkligen inte.

Sedan har ju jag som tydlig målsättning att leverera saklig och heltäckande information, framför allt om Pixbo IBF. Det där med personliga tankar kring olika ting i min omgivning, det kan väl knappast anses prägla det här placet?

.. .. ..

Grattis lilla jag på en av mina namnsdagar. Tack så mycket.

Grattis Norge.

.. .. ..

Jag har visst blivit bundis med ägaren till närbutiken nere på hörnet. Blev bjussad på både cigaretter och påtår när jag lapade lite sol på stekarbänken utanför. Synd bara att jag inte röker och att min mage jobbar igång i 180 om jag dricker mer än en kopp. Det gäller att vara försktig med det där jävla koffeinet. Snart friar han väl till mig, tänker jag, den lille kurden. Bäst att hålla sig undan några dagar. Men då kanske han tror att jag spelar svårflörtad. Ah, vilket dilemma.

.. .. ..

RA - SI - JA
RA - SI - JA
RA - SI - JA

Jag tror bestämt att vi har lite guldmedaljer att kvittera ut på söndag.





Kommentarer
Postat av: Anton, Emelie, & Melinda (Blondast, 192 cm, Djurvän)

Hoppas du får en superbra lördag, vad ska du hitta på?
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback