Rövare

Håkan Mild ringde igår. Han hade ett och annat smarrigt skvaller att berätta. Lag som var riktigt bra förra året ser ut att tappa big-time. Det är kul när Håkan ringer, man dödar liksom så lätt en halvtimma då. En halvtimma som annars hade fördrivits med studier eller kanske snarare försök till studier. Att diska ter sig till och med som en charmant sysselsättning i jämförelse med denna förkovrig som just nu står mig långt upp i halsen.

Titta bara.

image29image28

Nu får det vara nog. Jaa det får det.

Imorgon drar jag en rövare. Går det så går det.

.. .. ..

Snart blir jag en lyckligare människa. Snart får jag nämligen Mia och Klara - säsong 1 levererad. Internet-shopping och home delivery är fina grejer det. Längtar som bara den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När du har öppnar detta brev kommer du att bli kysst på munnen av ditt livs kärlek nästa
fredag, om du inte bryter kedjan. imorgon blir
den bästa dagen i ditt liv. om du inte skickar
detta medelande till 19 personer innan kl.24.00
ikväll kommer detför alltid ligga en förbannelse

2008-05-16 @ 15:49:30
Postat av: Terre

Jaså, du är polers med Håkan Mild? Rätt coolt!

2008-05-16 @ 22:00:23
Postat av: Johanna

Ajemen! :) Surtes Håkan M, men ändå. :)

2008-05-16 @ 23:56:41
Postat av: Håkan

Tack själv Johanna! Det var ganska enkelt att fördriva 30 min i tvättstugan med dig i örat:-)

2008-05-17 @ 00:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback