Thumbs up

David Guetta på Parkan eller Sverige - Ryssland hemma i sängen, det var däremellan det stod när man hade stämplat ut från en mastodontarbetsdag sent igårkväll. Tillåt mig nu att förtydliga att det inte främst var det excitement som hockey-VM framkallar som fick mig att välja alternativ två. Snararare var det ömhet i tassarna samt rykten om vidunderliga köer nere vid festligheterna som fällde avgörandet. Men oh så tacksam jag ändå är att jag stannade hemma. Frånsett den ene tomtekommentatorn som var så svenneögd att man nästan blev mörkrädd, var det en härlig fight som slutade på bästa möjliga sätt - förnedrande segerkasse med sex sekunder kvar. Men ryssarna såg ju "rätt trötta" ut och Lunkan såg verkligen ut som "världens bäste målvakt" där i slutsekunderna. Dags för tomten att se sig om efter ett nytt arbete.

.. .. ..

Åh vilken tjusig bränna man får av att vara ute i löparspåren iklädd linne med brottarrygg.

.. .. ..

Imorgon är det upprop inför säsong 08/09. Fick ett samtal tidigare idag som först fick magen att vända sig ut och in, sedan oron att växa till sig för lagets skull. Målvaktslejonet, Firre Finsmakare hade snavat på kneget och var på väg til Accessakuten med delar av tummen på påse, så att säga.

Några stygn och piller senare såg hon ändå ut att vara hyfsat med i gemet. Tur att vi bara är i maj ändå.



image23

Kommentarer
Postat av: jonna

undra om dem serverade (t)ummersoppa sedan istället. HHOHOHohahah.
Så roligt.

Postat av: firre

haha...nja jag tror inte de iaf, tummen kom ju på plats sen så att säga...

2008-05-12 @ 17:43:26
URL: http://bordellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback