Gorbatjov Special

Vid ställningen 2-1 och ca 12 min kvar hade vi Blekingeborna i gungning. Svenne passade då på att forcera in 2-2 och den ene av herrarna domare som helt riktigt placerat sig bakom kassen dömde då helt riktigt mål. I några sekunder trodde vi på en vändning. Sedan kom domare två kubbande från mittlinjen och viftade wash-out som en dåre. Tydligen hade han därfrån varit i stånd till att se att det försiggått fuffens framför mål. Konstigt att kollegan som befann sig något närmare händelsernas centrum helt missade detsamma.

Sedan hade ju inte vi nödvändigtvis behövt släppa 3 snabba kort därefter bara för det men nu föll det sig tydligen så.

Att förlora mot Olofström är inget man behöver skämmas så där våldsamt mycket för. Erdtman och Wickström är ju de som ska vara bra men jag får lov att säga att Engström,  och framför allt Torikka impade desto mer på mig igår. Hade det inte varit för den där förbannade Engström hade nog två utkast nått mig farandes i frilägesposition. Och då kanske jag hade kunnat spräcka den där förargliga nollan i mitt alldeles personliga poängprotokoll. Men det får tydligen vänta.

Intressant läsning på menyn på haket vi begav oss till efter fajten. Det var ju oerhört lockande att beställa nedanstående rätt av rent principiära skäl men nu var suktandet större efter en av fett drypande Mexicana.






En tjej i laget som just nu lider av acneproblem fick syn på sin feja i en av speglarna i omklädningsrummet när hon steg ut ur duschen varvid hon utbrast:

-Åh fy fan!

En av lagkamraterna som kan sitt pep-talk sa då:

-Men *** jag tycker du är jättesnygg! Hade du varit lesbisk hade jag raggat på dig!



Amore.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det mest frustrerande är att deras målvakt tydligen efter matchen erkänt att bollen var inne innan någon ens var i målgården. Ååå. Hade vi fått 2-2 där hade det varit en helt annan match. Jaja, vi vet ju att med lite marginaler på våran sida så kan vi!=)=) Ses ikväll.

Postat av: Sofie

Domarn hade fel. Jag hoppas att han vet om det och att han ångrar sitt beslut.

2008-10-14 @ 20:26:44
URL: http://suffeiruten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback