I'm not bitter. I'm just better.

Första lediga vardagen på mycket länge resulterade givetvis i sovmorgon. En lång sådan. Kanske alltför lång för en viss seghet har infunnit sig.

Trampade ut i pyjamasen för att hämta posten. Ett brev till Johanna men då det, helt uppenbart, inte var något kärleksbrev uteblev glädjeskutten.

 

Det var bannemig inte en dag för tidigt, muttrade jag bittert för mig själv medan jag endast tänkte på det jobbiga i att ta mig till paketombudet för att kvittera ut mitt paket.

Läste sedan vidare...



Nu blev det fart under 37:orna! Å ja, solen skiner lite grand. Happy happy.




/Johanna Karelina, på språng och taggad till tusen för kvällens brottningspass.








Kommentarer
Postat av: Beundrare

Du är bara så underbart söt!!!

2008-10-23 @ 18:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback