Helllooo! I am Lindsay Lohan!

Ryktas om att en ny stjärna är på väg att leta sig upp på blogghimlen. Han har snackat om det ett tag nu, nästan så länge att man börjar fundera på om det bara är snack utan hockey. Återstår väl att se om han verkligen gör slag i saken, Pastorn. Idag när jag berättat att jag bokat klippetid för att få ordning på garnet, höll han en predikan för mig om hur det gick för Simson när han klippte av sig sitt hår. Magin försvann, vet alla som läst sin Bibel. Om det nu är den magin som gjort att jag hittills åstadkommit ungefär, för att höfta, 0 poäng i seriespelet hittills så vore det ju jävligt synd om den försvann kan jag känna.

Lagets piffigaste damer, systrarna
Sofie och Linda Karlsson tipsade om ett frisstest på veckorevyn.com. Kunde inte hålla tassarna borta utan gick nuts där bland alla kändisfrissor. Se här så käckt:







Johanna Gratjova goes, i tur och ordning Lindsay Lohan, Posh, Cameron Diaz.

Det mesta talar för att jag kommer hem med den platinablonda Posh-boben. Den känns ju jävligt 2008.



Alla jobb har sina nersidor. De flesta har förhoppningsvis också en del skimrande stunder. En journalist kan bli glad om han får ett saftigt scoop, en läkare om han räddar ett liv, en polis om han sätter dit en elak bov och så vidare. Idag såg vår lilla P-lisa, Salo, fullständigt salig ut då hon berättade om sin arbetsdag. Hon hade befunnit sig i de centrala delarna av staden då en uppsjåsad rättegång hade ägt rum och vid samma tid hade även hennes socialdemokratiska höghet, Mona Sahlin, befunnit sig där i krokarna. Det  hela hade lett till att det hade varit skralt med parkeringsplatser och folk hade då valt att förbise många av de p-regler vi har. Det verkade på Salo som att hon hade fått sig en tidig julafton där med botblocket i högsta hugg.


På tal om Salo. Är det inte märkligt att vissa aldrig hjälper till att bygga sarg? Förbannade målvakter. "Vi har så himla mycket skydd som tar så himla lång tid att ta på sig! Oj hoppsansa nu är vi klara, har ni redan byggt färdigt!?" Man blir trött.


Fr v: Lisa Persson, Jonna Salo, Sofia Mattsson

Nu har jag tydligen bott i Göteborg så länge att jag säger och till och med skriver "bygga sarg". I Vrigstad "byggde" vi fan aldrig sarg. Vi "satte upp" den, kort och gott. Om/när jag börjar säga "hörnena" istället för "hörnen" - då kan det nog vara dags att börja tänka på att flytta.


Idag var det ordning på torpet (OKQ8) igen. Den ordinarie försäljerskan var tillbaka och Tomten som serverade mig och Huokko French Hotdog med en blaskig kokewurst i måndags jobbade inte. Vi tog ett allvarligt  snack med henne om vad hennes kollega hade ställt till med. Räknar med att bastarden åker ut med huvudet före nästa gång han visar sig där igen.

 Vem fan vill ha French med kokt korv!?

Äe.


Kvällens Stekare
Pettsson körde en schön surte-piké ikväll. Lite stekigt back-slick på det - och vi har en vinnare.


Kommentarer
Postat av: klingan

och så springer målvakterna aldrig hela uppvärmningsrundan för dom måste ha tid till utrustningen!

Postat av: Gäääfet

A men asså, det är väl så att man ska vara OMBYTT och klar kl sju då teorin börjar.. så då borde ju målvakterna me vara de, eller hur!?!? :)



Snygga bilder, tycker du ska köra en Cameron Diaz stil.. hihi... eller kanske en pettson stil? ;)

2008-10-23 @ 10:06:44
Postat av: Johanna

Visst är det märkligt, sani? Undanflykternas mästare är vad de är.



Nänä gäfvert, det är specialbehandling på keeprarna.. va är det de har på sig egentligen? ett par knäskydd? ska de behöva ta så lång tid!?



haha.. så du röstar ner posh? Du skulle ha sett mig som Amy Winehouse.. ojojoj..

2008-10-23 @ 11:44:38
Postat av: firre

ne nu fan får det vara nog.....jag som e oxå e målvakt sätter FAN upp sargen å e nästan jämt färdig först även innan träning å efter så ta FAN inte alla över en kant, för då j-vlar....;)hehe....tänk på vad ni säger.....!!!;)

2008-10-23 @ 17:41:02
Postat av: russin84

Okej firre e den snabbaste målis jag stött på som e klar på ett nafs med sina kläder, i don´t get it.. hur gör du..

men ruundan den springer jag typ jooo.. hm..

sluta tracka..

2008-10-24 @ 09:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback