Pjanoo

8-1 segern kändes galet stabil.

Sara Simonsson och Malin Eriksson bildade ett glödhett radarpar mot Marstrand. Vass elitserieklass på den duon alltså. I can only imagine vad de kan prestera i ettan i vinter.

Själv fick jag en ordentligt spetsig armbåge mot ena kinden och väntar bara på att det ömma ska börja blåna. Än så länge är det lugnt. Värker dock i käken när jag tuggar. Då kanske jag i och för sig inte tuggar i mig så jävla mycket skräp och på så sätt deffar en smula, lite som en lättdiet. Så var det någon i Marstrand  som trodde sig kunna sänka min konkurrenskraft i mansjakten så var det ett tappert men misslyckat försök.

Marstrands
ord och goa pics där bland annat undertecknad skymtas in action.



Lotta Schelin hade tydligen fått en lyckad inledning på sin proffskarriär i Lyon. När jag såg bilderna från franska ligan kände jag verkligen att ooh vad jag grämer mig över att jag inte gjorde en storsatsning på fotbollen. Såg sjuukt glammigt ut där nere. Nästan som nere på Heden under tisdagskvällarna.



Jo det blev ju så att vi slog våra kloka Surteskallar ihop och dräpte en ansenlig skara hjärnceller i helgen. Skönt att man nu då går en ny härlig vecka till mötes och kan väga upp the loss med mängder av nya kunskaper.

Oh yes.

Kommentarer
Postat av: karin

Nya temat = het låttitel som rubrik? Mm, I like.

Postat av: Johanna

Känns jävligt rätt i höst.. haha

2008-09-15 @ 22:22:07
Postat av: karin

Let's ****.

2008-09-15 @ 22:43:21
URL: http://cakes.blogg.se/
Postat av: Gustafsson

Tips:

Du kan Uppdatera Surtes länk på din blogg till nya

hemsidan.



MVH

Martin

2008-09-16 @ 14:31:25
URL: http://marstrandibk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback