Det här är nivå 11. Beeeeeeeeeep.

På självaste bemärkelsedagen hade vi fått en halltid 20.30-22.00 Trodde vi. Det visade sig att det var 21.00-22.30.
Vi bytte ut vår vanliga torsdagsträningstid för att vi skulle få vara i en större hall och kunna spela mer. Trodde vi. Coacherna hade dragit en vals för att lura alla latmaskar som vanligtvis inte dyker upp då beep-test annonseras.

How very clever of you..

Frågan är hur mycket Eliasson har ljugit om sin ålder. Man kan väl inte som liten 22-åring gnälla om att det drar för mycket? Trodde bara det var pensionärer som gjorde det. Själv njöt jag av varje vindpust som ilade in i Nödingehallen. Ledmotivet för kvällen var Fångad av en stormvind, Carolas dunderhit som man dansade omkring och mimade till hemma som 6-åring. Det visade sig vara en winner, lyckades nämligen få till en putsning av det senaste testresultatet. Tack för den, Häggqvist.

Lekande lätt att varva ner nu. Men om jag ringer upp niorna som jag ska ha i matte imorgonbitti, så kanske vi kunde komma överens om att skjuta upp den lektionen. Fröken behöver nämligen sin skönhetssömn.
 


Får lov att tacka för alla gratulationer. Borde väl egentligen inte rangornda men bästa födelsedagspresenten, tätt följd av TIP TOP-tishan jag fick av Salo som jag är övertygad kommer göra sig otrooligt nice på mig, levererade min lilla farmor - Nyheter om ändringar i regelverket borta i Rasija. Lilla baboshka...

Tulipansången kammade hem bronset.



John.. för katten... 











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback